Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie

16/06/2016

Hasła kampanii / kluczowe przekazy: Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie

 Cele: Akcja poświęcona została problemowi uwodzenia dzieci w Internecie. Kampania medialna prowadzona pod hasłem „Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie” to pierwszy projekt zrealizowany w ramach programu Dziecko w Sieci.
Spot telewizyjny wykorzystany w kampanii, prezentujący rozmowę na czacie pomiędzy dziewczynką i dorosłym mężczyzną podającym się za jej rówieśnika do dzisiaj jest wykorzystywany w materiałach telewizyjnych dotyczących przypadków pedofilii w Internecie. Przez tygodnik „Przekrój” został uznany za jedną z 20 reklam, które wstrząsnęły Polską. W 2008 roku kampania została zaadaptowana na Łotwie, Bułgarii i w Albanii.

Adresaci: rodzice, opiekunowie, dzieci, młodzież, internauci

Czas trwania: luty – czerwiec 2004 r.

Media: prasa, telewizja, outdoor, Internet

Organizatorzy i partnerzy: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje), VA Strategic Communications

Materiały kampanii:

Pliki do pobrania