Grafika promująca kampanię „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”. Na grafice ambasadorzy akcji, wśród których jest m.in. lekkoatleta Marek Plawgo, Krystyna Czubówna oraz aktorki Bożena Dykiel i Ewa Błaszczyk na zdjęciach z czasów dzieciństwa.

Rusza 9. edycja kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”

30/09/2019

1 października, w Europejski Dzień Walki z Depresją, rusza 9. edycja kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”. Głównym organizatorem kampanii jest Fundacja „Twarze depresji”. Tegoroczna odsłona zwraca uwagę na poważne skutki depresji, jakim są myśli i próby samobójcze osoby chorej. To właśnie one sprawiają, że depresję nazywamy chorobą śmiertelną.

W 2018 roku 5128 Polaków odebrało sobie życie, w tym 97 dzieci. Kampania w symboliczny sposób zwraca uwagę na fakt, że ten problem dotyczy również najmłodszych. Ambasadorzy akcji, wśród których są m.in. lekkoatleta Marek Plawgo, Krystyna Czubówna oraz aktorki Bożena Dykiel i Ewa Błaszczyk, udostępnili na potrzeby kampanii swoje fotografie z czasów dzieciństwa.

W ramach kampanii zaplanowano m.in. konferencję prasową, emisję spotów telewizyjnych i radiowych, kampanię billboardową w największych polskich miastach oraz bezpłatne konsultacje.

Zaproszenie na inaugurację 9. edycji kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”. 1 października godz. 12.00 na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Na grafice ambasadorzy akcji, wśród których jest m.in. lekkoatleta Marek Plawgo, Krystyna Czubówna oraz aktorki Bożena Dykiel i Ewa Błaszczyk na zdjęciach z czasów dzieciństwa.

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę patronuje akcji.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę organizatora kampanii: twarzedepresji.pl

0 Udostępnień