Polityka prywatności serwisów internetowych Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, prowadząc serwisy www ma na celu przede wszystkim edukację dzieci i dorosłych w zakresie przeciwdziałania i reagowania na krzywdzenie dzieci. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę szczególną uwagę zwraca na ochronę prywatności użytkowników swoich serwisów, zwłaszcza użytkowników małoletnich. Niniejsza Polityka ma na celu wyjaśnienie, jakie dane użytkowników serwisów i w jakim celu przetwarza Fundacja.

 

Dane osobowe użytkowników

  1. Prowadząc serwisy internetowe Fundacja gromadzi następujące dane osobowe użytkowników tych serwisów:
    1. dane osobowe niezbędne do procesu rekrutacji na szkolenia, konferencje, inne wydarzenia edukacyjne – w zakresie i w celu określonym w formularzu rejestracyjnym wypełnianym przez użytkownika;
    2. dane osobowe niezbędne do skorzystania z oferty edukacyjnej dla profesjonalistów i rodziców dzieci (e-learning i in.) – w zakresie i w celu określonym w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu zamówienia wydawnictwa, wypełnianym przez użytkownika;
    3. dane osobowe niezbędne do skorzystania z oferty edukacyjnej dla dzieci – w zakresie i w celu określonym w formularzu wypełnianym przez rodzica/opiekuna prawnego małoletniego użytkownika;
    4. dane osób kontaktujących się z Fundacją telefonicznie, poprzez e-mail – w zakresie i w celu niezbędnym do odpowiedzi na pytanie, w związku z którym użytkownik kontaktuje się z Fundacją.
    5. dane osobowe subskrybentów newsletterów z serwisów Fundacji – w zakresie i w celu określonym w formularzu zamówienia newslettera.
    6. dane osobowe osób wspierających Fundację (w szczególności: darczyńców, członków Klubu Przyjaciół Dzieci) – w zakresie i w celu określonym w formularzach, wypełnianych przy deklarowaniu przez użytkownika udzielenia Fundacji odpowiedniego wsparcia.
  2. Administratorem wyżej wymienionych danych osobowych jest Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z siedzibą w Warszawie przy ul. Walecznych 59.
  3. Użytkownik może w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych, wysyłając e-mail na odpowiedni adres e-mail (podany w miejscu pozyskiwania danych osobowych użytkownika, w razie braku takiego wskazania e-mail z wycofaniem zgody należy wysłać na adres ogólny Fundacji: biuro@fdds.pl z zaznaczeniem w tytule: „Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych”).
  4. W razie wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych świadczenie niektórych usług z serwisów Fundacji może okazać się niemożliwe.
  5. Użytkownik może także zrezygnować z otrzymywania newslettera – poprzez kliknięcie w odpowiedni link umieszczony na końcu każdego numeru newslettera.

 

Pliki cookies

  1. Serwisy Fundacji wykorzystują tzw. pliki cookies. Fundacja wykorzystuje te pliki w celu:
    1. dostosowania zawartości serwisów do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania z nich;
    2. tworzenia statystyk, dotyczących sposobu korzystania przez Użytkowników z serwisów.
  2. W wielu przypadkach przeglądarka internetowa, z której korzysta użytkownik, domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika.
  3. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies, w szczególności w taki sposób, aby:
    1. zablokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej lub
    2. informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu.
  4. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.
  5. Po zablokowaniu przez użytkownika instalacji plików cookies w ustawieniach przeglądarki, niektóre funkcje serwisów Fundacji mogą nie działać.

 

Inne postanowienia

  1. Podczas korzystania z serwisów Fundacji automatycznie zapisywane są tzw. logi systemowe – anonimowe informacje takie jak czas wizyty użytkownika w serwisie, adres IP użytkownika, adres URL, rodzaj przeglądarki, dane o pobieranych plikach itp.
  2. Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony w celu statystycznym/analizy statystycznej
  3. Serwisy Fundacji korzystają z Google Analytics w celu pozyskania anonimowych danych statystycznych (liczba odwiedzin, kraj logowania, rodzaj przeglądarki, czas wizyty itp.). Szczegóły związane z korzystaniem przez serwisy z tej usługi można znaleźć wpolityce prywatności Google Analytics.
  4. Serwisy Fundacji korzystają z wtyczki społecznościowej Facebook.com. Informacje w zakresie ochrony prywatności związane z korzystaniem z wtyczki Facebook.com dostępne są w zasadach prywatności serwisu Facebook.
  5. W serwisach Fundacji znajdują się odesłania do serwisu YouTube i do subskrypcji kanału Fundacji w tym serwisie. Informacje w zakresie ochrony prywatności związane z korzystaniem z YouTube dostępne są w zasadach prywatności Google.
  6. Serwisy FDN zawierają odnośniki do innych stron internetowych. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na innych stronach.
  7. Niniejsza Polityka prywatności może podlegać zmianom. O wszystkich zmianach użytkownicy będą informowani poprzez opublikowanie zmienionej polityki prywatności na tej podstronie.

 

NOTA PRAWNA: W niniejszej Polityce wykorzystano fragmenty wzoru polityki cookies, do którego prawa autorskie przysługują IAB Polska. Źródło: wszystkoociasteczkach.pl.