Archives

Dobry Rodzic – Dobry Start

Hasła kampanii / kluczowe przekazy: Dobry rodzic, dobry start Cele: Kampania „Dobry Rodzic-Dobry Start” to pierwsza kampania w Polsce dotycząca dobrego rodzicielstwa skierowana do rodziców najmłodszych dzieci. Wiedząc i rozumiejąc, że rodzicielstwo jest niełatwym zadaniem Fundacja poczyniła starania, aby wspomóc rodziców w trudnych, emocjonalnych sytuacjach. Kluczowe jest, aby […]

więcej

Dodaj znajomego

Hasła kampanii / kluczowe przekazy: „Dodaj znajomego” – nie hejtuj! Cele: Kampania „Dodaj znajomego” powstała, aby uświadomić młodzieży negatywne skutki hejterstwa i zachęcić do przeciwstawienia się niewłaściwym zachowaniom w sieci. Kampania jest odpowiedzią na hejtowanie jako poważny, a stale bagatelizowany problem dotykający młodych ludzi w Internecie. Adresaci: Jej […]

więcej

Dziadkowie i wnuki. Wspólna historia

Hasła kampanii / kluczowe przekazy: Dziadkowie i wnuki, Wspólna historia Cele: Istotą przekazu jest wzmocnienie znaczenia więzi międzypokoleniowych i roli bliskich osób w życiu dziecka. Uświadomienie szczególnej roli jaką dziadek/babcia mogą pełnić w życiu młodego człowieka; budowanie wizerunku dziadków jako osób dzielących się wiedzą, […]

więcej

Dzieci nie są na sprzedaż

Hasła kampanii / kluczowe przekazy: Dzieci nie są na sprzedaż  Cele: Misja kampanii to zwiększenie świadomości profesjonalistów stykających się w swojej pracy z dziećmi cudzoziemskimi w kwestii problematyki handlu dziećmi oraz rozwinięcie procedur identyfikacji dzieci – potencjalnych ofiar handlu. Przygotowane materiały zawierają podstawowe informacje na temat zjawiska handlu […]

więcej

Dzieciństwo bez przemocy (I Etap)

Hasła kampanii / kluczowe przekazy:  Dzieciństwo bez przemocy  Cele: Idea kampanii to zwiększenie społecznego zaangażowania w sprawy przeciwdziałania przemocy wobec dzieci, promocja pozytywnych rozwiązań związanych z przeciwdziałaniem przemocy, motywowanie społeczności lokalnych do działań na rzecz dzieci krzywdzonych, edukacja społeczna dostarczająca wiedzy o zjawisku krzywdzenia dzieci i sposobach […]

więcej

Dzieciństwo bez przemocy (II Etap)

Hasła kampanii / kluczowe przekazy: Dzieciństwo bez przemocy, Bite dzieci widzą świat inaczej, Cele: Ogólnopolska kampania społeczna „Dzieciństwo bez przemocy” (etap drugi) porusza problem stosowania kar fizycznych wobec dzieci. Akcja pod hasłem „Bite dzieci widzą świat inaczej” uświadamia negatywne konsekwencje stosowania kar fizycznych […]

więcej

Dziecko – świadek szczególnej troski (III Etap)

Hasła kampanii / kluczowe przekazy: Dziecko – świadek szczególnej troski, Prawa człowieka Cele:  Hasło „Będę przesłuchany/a” miało na celu podkreślenie podmiotowości dziecka – świadka i jego prawa do szczególnej ochrony w trudnych sytuacjach związanych z uczestniczeniem w procedurach karnych. Poza kontynuacją osiągnięć z pierwszego i drugiego etapu, podczas III edycji nacisk […]

więcej

Dziecko – świadek szczególnej troski (I Etap)

Hasła kampanii / kluczowe przekazy: Dziecko – świadek szczególnej troski, Prawa człowieka  Cele: Misją kampanii jest uwrażliwienie profesjonalistów uczestniczących w interwencji prawnej oraz pomagającym dzieciom – ofiarom przestępstw na specyficzną sytuację dziecka w postępowaniu karnym oraz podniesienie ich kompetencji związanych z przesłuchiwaniem dziecka. Ich zadaniem jest przygotowanie […]

więcej

Dziecko – świadek szczególnej troski (II Etap)

Hasła kampanii / kluczowe przekazy: Dziecko – świadek szczególnej troski, Prawa człowieka Cele: Etap II akcji jest kontynuacji osiągnięć poprzedniej kampanii. Tym razem położono nacisk na wszechstronne przygotowanie dziecka do wystąpienia w roli świadka, obejmując uświadamianie potrzeby pomocy nie tylko w trakcie procedur prawnych, ale także przed nimi […]

więcej

Dziecko – świadek szczególnej troski (IV etap)

5 października 2015 r. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę (wtedy Fundacja Dzieci Niczyje) wraz z Ministerstwem Sprawiedliwości  zainaugurowała IV etap ogólnopolskiej kampanii „Dziecko – świadek szczególnej troski”. Tegoroczna edycja kampanii obyła się pod hasłem „Przesłuchanie dziecka to sztuka”. Akcja ma na celu uwrażliwianie przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości na problematykę przesłuchania dziecka, jako czynności szczególnej i wymagającej odpowiednich umiejętności.

więcej