Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę

Biznes wspiera dzieci!

Współpraca z nami to wiele korzyści 
dla Twojej firmy

Wizerunek firmy

Włączasz się w działania na rzecz dzieci doświadczających różnych form przemocy i wykorzystywania

Działania

Wzmacniasz pozytywny wizerunek firmy zaangażowanej społecznie

Lojalność

Zwiększasz lojalności klientów i pracowników firmy

Promocja

Promujesz produkty i/lub usługi na rynku

Formy współpracy z firmami

Darowizna
Round up
Marketing w dobrej sprawie (CRM)
Wolontariat

Szukasz czegoś innego?

Skontaktuj się z nami

Nasze przykładowe współprace 

Darowizna
Pomoc finansowa polegająca na przekazaniu określonej kwoty pieniężnej na konkretne działania lub cele statutowe.

Współpracujemy z małymi, średnimi firmami oraz z dużymi korporacjami. Przed każdą przekazaną kwotą ustalamy, jakie konkretne działania i cel wesprze. Istnieje możliwość wsparcia wybranego programu, na przykład 116 111 telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży, Centrów Pomocy Dzieciom, gdzie świadczymy bezpłatną i  specjalistyczną opiekę dla dzieci pokrzywdzonych przestępstwem i wiele innych. W ostatnim czasie, darowizna IG pozwoliła na zakup sprzętu dla konsultantów linii pomocowej dla dzieci 116 111. Z kolei dzięki darowiźnie firmy Huaweii mogliśmy uruchomić terapie online w trzech naszych placówkach.

60 
tysięcy złotych
500 konsultacji online

Round up
Angażuje klientów, którzy kupując produkty lub usługi z oferty firmy mogą zaokrąglić rachunek do pełnej kwoty. Uzyskane nadwyżki wspierają nasze działania! 

Cyklicznie, np. przed startem roku szkolnego lub świętami klienci, kupujący w sklepach KappAhl mogą zaokrąglać swój rachunek, a nadwyżki wspierają nasze działania. Każda akcja może wspierać inne działania Fundacji lub zostać przeznaczona na działania statutowe. Round up promujemy w naszych mediach społecznościowych, a marka KappAhl dodatkowo informuje o takiej możliwości pomocy w swoich sklepach.

24 miesiące współpracy
5 akcji w sklepach Kappahl w całej Polsce

Marketing w dobrej sprawie (CRM – cause related marketing) 
CRM to coraz bardziej popularna forma społecznego zaangażowania firm. Firmy wybierające CRM decydują się na przeznaczanie części przychodu od produktów lub usług na wsparcie Fundacji.
 

CRM to coraz częściej wybierana forma współpracy, nie tylko przez bardzo duże firmy. W ten właśnie sposób często wspierają nas wydawnictwa, organizatorzy eventów czy konferencji, a także polskie, rodzinne marki: Bebe Concept, Mięta Design czy Miszko Maszko. 

5 899 sprzedanych toreb
3 200  rozmów w telefonie zaufania dla dzieci 

Wolontariat Angażowanie pracowników danej firmy w działania Fundacji lub na rzecz Fundacji.

W naszej fundacyjnej codzienności wielokrotnie korzystamy ze wsparcia pracowników - wolontariuszy. Otrzymaliśmy wsparcie w postaci wolontariatu kompetencyjnego (m.in. BCG, KPMG) a także w postaci prac porządkowych czy remontowych (m.in. Auchan, Polpharma, VF). Wiele firm zachęca swoich pracowników do angażowania się w nasze cykliczne akcje, jak nasza świąteczna akcja “List od Mikołaja”. Co roku wolontariusze różnych firm przygotowują prezenty dla podopiecznych naszych Centrów Pomocy Dzieciom.  Często jest on integralną częścią szerszej współpracy z naszymi Partnerami Biznesowymi. 

45 wolontariuszy
77 warsztatów dla dzieci i młodzieży nt. bezpieczeństwa w 31 szkołach!

Współpracujemy z:

Chcesz współpracować?
 Skontaktuj się z nami

Dorota Kotarska 

Business Partner
tel. kom.: 601 463 924
biznes@fdds.pl 

Katarzyna Czerska

Specjalistka ds. relacji z biznesem
tel. kom. 694 965 994
biznes@fdds.pl