• O Fundacji
    • O Fundacji
    • Struktura Fundacji
    • Rekrutujemy!
    • Ważne dokumenty
    • Projekty
  • Aktualności
  • Co robimy
    • Co robimy?
    • Pomagamy dzieciom krzywdzonym
    • Udzielamy wsparcia przez telefon
    • Wspieramy rodziców małych dzieci
    • Dbamy o bezpieczeństwo dzieci w internecie
    • Badamy zjawisko przemocy w Polsce
    • Wymiar Sprawiedliwości Przyjazny Dziecku
    • Wprowadzamy Standardy Ochrony Dzieci
    • Edukujemy profesjonalistów pracujących z dziećmi
    • Wydajemy kwartalnik "Dziecko Krzywdzone"
    • Tworzymy kampanie społeczne
    • Krajowa Koalicja na rzecz Ochrony Dzieci
    • Nasze apele, stanowiska, petycje
  • Jak pomagamy
    • Jak pomagamy?
    • Centra Pomocy Dzieciom
    • Przyjazny Pokój Przesłuchań
    • 116111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
    • Poradnia dla Rodziców Latarnia Morska
    • 800 100 100 - telefon dla rodziców i nauczycieli w sprawie bezpieczeństwa dzieci
    • Centrum wsparcia dla dzieci i młodzieży
    • Poradnia Dziecko w Sieci
    • Szkolenia i materiały dla profesjonalistów
  • Biznes wspiera dzieci
    • Biznes wspiera dzieci!
    • Formy współpracy z firmami
    • Nasze przykładowe współprace
    • Skontaktuj się z nami!
  • Wspieraj nas
    • Wspieraj nas
    • Przekaż darowiznę
    • Wspieraj regularnie – polecenie zapłaty
    • Wspieraj regularnie
    • Przekaż 1,5%
    • Załóż zbiórkę
    • #biegamdobrze
    • Zaangażuj swoją firmę
    • W jaki sposób wykorzystujemy nasze fundusze?
  • Kontakt
  • Pl
    • En
    • Ua
  • WPŁAĆ
  • Strona główna
  • O Fundacji
  • Co nowego w Fundacji?
  • Pepco wspiera 116111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
  • Co nowego w Fundacji?
  • Rekrutujemy

PEPCO wspiera 116111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży

06.07.2021

Do grona partnerów 116111 -  telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży dołączyła firma PEPCO. 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę dzieci w kryzysie otrzymują anonimowo i bezpłatnie wsparcie konsultantów ogólnopolskiej linii 116111. 

Dla PEPCO to dzieci oraz organizacja ich czasu wolnego, rozwój, edukacja i wyrównywanie szans życiowych są priorytetem w działaniach prospołecznych. Współpracują z organizacjami pożytku publicznego, tworzą własne programy pomocowe, angażują się jako wolontariusze. W każdym z krajów, w którym funkcjonują, podejmują zróżnicowane inicjatywy skierowane do dzieci.

Telefon 116 111 odpowiada na potrzeby polskich dzieci, które na ogół z racji swojego wieku lub/i bagatelizowania przez dorosłych ich problemów są narażone na samotność i poczucie, że są same ze swoim trudnościami, że nie ma nikogo, kto mógłby im pomóc. Wciąż niewiele placówek szkolnych zatrudnia psychologów czy pedagogów, 41% dzieci doświadcza przemocy ze strony najbliższych, co 7 dziecko nie ma obok siebie żadnej zaufanej osoby, a w całej Polsce przyjmuje dramatycznie niska liczba psychiatrów dziecięcych.

Konsultanci 116111 każdego dnia rozmawiają z dziećmi o każdej ważnej dla nich sprawie. Zespół pomocy telefonicznej to eksperci z wieloletnim doświadczeniem - psycholodzy i pedagodzy. Pod ich ciągłą opieką telefony od dzieci odbierają również przeszkoleni stażyści. Przygotowanie merytoryczne, szkolenia, organizacja pracy, superwizja i bieżący monitoring pracy zapewniają najwyższą jakość świadczonej pomocy na rzecz najmłodszych.

Wsparcie PEPCO pozwoli w czasie od lipca do września sfinansować:

  • aż 36 godzin szkoleniowych dla nowej grupy konsultantów
  • wszystkie dyżury nocne - podczas których prowadzone są najdłuższe rozmowy i często zdarzają się interwencje ratujące życie
  • część dyżurów dziennych w godzinach w których dzieci dzwonią najczęściej.

 

Coś poszło nie tak. Kliknij, by spróbować jeszcze raz.

Mamy to! Dziękujemy, że jesteś z nami! <3

KontaktMediaNasz patronat
Facebook logo FacebookYouTube logo YouTubeInstagram logo InstagramSpotify logo SpotifyTelegram logo Telegram 
2021 - Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Polityka prywatnościRegulamin newsletteraPolityka cookiesRegulamin darowiznDeklaracja dostępnościRODO
Wyślij SMS i daj dzieciom siłę!