• O Fundacji
    • O Fundacji
    • Struktura Fundacji
    • Rekrutujemy!
    • Ważne dokumenty
    • Projekty
  • Aktualności
  • Co robimy
    • Co robimy?
    • Pomagamy dzieciom krzywdzonym
    • Udzielamy wsparcia przez telefon
    • Wspieramy rodziców małych dzieci
    • Dbamy o bezpieczeństwo dzieci w internecie
    • Badamy zjawisko przemocy w Polsce
    • Wymiar Sprawiedliwości Przyjazny Dziecku
    • Wprowadzamy Standardy Ochrony Dzieci
    • Edukujemy profesjonalistów pracujących z dziećmi
    • Wydajemy kwartalnik "Dziecko Krzywdzone"
    • Tworzymy kampanie społeczne
    • Wywieramy nacisk na decydentów
  • Jak pomagamy
    • Jak pomagamy?
    • Centra Pomocy Dzieciom
    • 116111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
    • Centrum Dziecka i Rodziny
    • 800 100 100 - telefon dla rodziców i nauczycieli w sprawie bezpieczeństwa dzieci
    • Przyjazny Pokój Przesłuchań
    • Poradnia Dziecko w Sieci
    • Szkolenia i materiały dla profesjonalistów
  • Biznes wspiera dzieci
    • Biznes wspiera dzieci!
    • Formy współpracy z firmami
    • Nasze przykładowe współprace
    • Skontaktuj się z nami!
  • Wspieraj nas
    • Wspieraj nas
    • Przekaż darowiznę
    • Wspieraj regularnie – polecenie zapłaty
    • Wspieraj regularnie
    • Przekaż 1%
    • Załóż zbiórkę
    • #biegamdobrze
    • Zaangażuj swoją firmę
    • W jaki sposób wykorzystujemy nasze fundusze?
  • Kontakt
  • En
  • Przekaż
    darowiznę
  • Strona główna
  • O Fundacji
  • Co nowego w Fundacji?
  • Pepco wspiera 116111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
  • Co nowego w Fundacji?
  • Rekrutujemy

PEPCO wspiera 116111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży

06.07.2021

Do grona partnerów 116111 -  telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży dołączyła firma PEPCO. 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę dzieci w kryzysie otrzymują anonimowo i bezpłatnie wsparcie konsultantów ogólnopolskiej linii 116111. 

Dla PEPCO to dzieci oraz organizacja ich czasu wolnego, rozwój, edukacja i wyrównywanie szans życiowych są priorytetem w działaniach prospołecznych. Współpracują z organizacjami pożytku publicznego, tworzą własne programy pomocowe, angażują się jako wolontariusze. W każdym z krajów, w którym funkcjonują, podejmują zróżnicowane inicjatywy skierowane do dzieci.

Telefon 116 111 odpowiada na potrzeby polskich dzieci, które na ogół z racji swojego wieku lub/i bagatelizowania przez dorosłych ich problemów są narażone na samotność i poczucie, że są same ze swoim trudnościami, że nie ma nikogo, kto mógłby im pomóc. Wciąż niewiele placówek szkolnych zatrudnia psychologów czy pedagogów, 41% dzieci doświadcza przemocy ze strony najbliższych, co 7 dziecko nie ma obok siebie żadnej zaufanej osoby, a w całej Polsce przyjmuje dramatycznie niska liczba psychiatrów dziecięcych.

Konsultanci 116111 każdego dnia rozmawiają z dziećmi o każdej ważnej dla nich sprawie. Zespół pomocy telefonicznej to eksperci z wieloletnim doświadczeniem - psycholodzy i pedagodzy. Pod ich ciągłą opieką telefony od dzieci odbierają również przeszkoleni stażyści. Przygotowanie merytoryczne, szkolenia, organizacja pracy, superwizja i bieżący monitoring pracy zapewniają najwyższą jakość świadczonej pomocy na rzecz najmłodszych.

Wsparcie PEPCO pozwoli w czasie od lipca do września sfinansować:

  • aż 36 godzin szkoleniowych dla nowej grupy konsultantów
  • wszystkie dyżury nocne - podczas których prowadzone są najdłuższe rozmowy i często zdarzają się interwencje ratujące życie
  • część dyżurów dziennych w godzinach w których dzieci dzwonią najczęściej.

 

Coś poszło nie tak. Kliknij, by spróbować jeszcze raz.

Mamy to! Kliknij, jeżeli chcesz dodać kolejny adres.

KontaktMediaNasz patronat
Facebook logo FacebookYouTube logo YouTubeInstagram logo InstagramSpotify logo Spotify
2021 - Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Polityka prywatnościPolityka cookiesRegulamin darowiznDeklaracja dostępności