Zaproszenie do składania ofert — roboty budowlane
24.07.2025
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
ul. Walecznych 59
03-926
Warszawa
tel./fax: +48 22 616 02 68,
+48 22 616 03 14 biuro@fdds.pl
fdds.pl
KRS 0000 20 44 26
Zaproszenie do składania ofert
Warszawa, 23.07.2025
1. Informacja o zamówieniu
1.1. Zamawiający:
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
ul. Walecznych 59
03-926 Warszawa
NIP 113 07 25 676
KRS 0000204426
tel. +48 22 616 02 68
www.fdds.pl
Adres przeznaczony do wysłania oferty: Centrum Pomocy Dzieciom Fundacji Dajemy Dzieciom
Siłę, ul. Przybyszewskiego 20/24, 01-849 Warszawa lub na adres e-mail: biuro@fdds.pl
1.2. Przedmiotem zamówienia są:
Roboty budowlane w budynku głównym Centrum Pomocy Dzieciom w Warszawie, przy ul.
Przybyszewskiego 20/24, szczegółowy zakres wymaganych prac znajduje się w Załączniku
nr 1 do niniejszego zaproszenia.
1.3. Prace będące przedmiotem zamówienia mają być wykonane zgodnie z harmonogramem wskazanym w
Załączniku nr 2.
1.4. Zamówienie nie jest realizowane ze środków publicznych, nie stosuje się do niego przepisów ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
2. Oferenci
2.1. Warunki wymagane od Oferentów.
Oferenci muszą spełnić następujące warunki udziału:
1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędne kompetencje i doświadczenie, udokumentowane realizacją w ostatnich 5 latach
(5 lat kalendarzowych liczonych od dnia publikacji niniejszego zaproszenia) co najmniej 1 zamówienia
(rozpoczętego i zakończonego w okresie ww. ostatnich 5 lat) odpowiadającego swoim rodzajem
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 800 tys. zł
netto.
3. Złożyć oświadczenie o zapoznaniu i zaakceptowaniu terminów poszczególnych prac, wskazanych w
załączniku nr 2.
4. Osoby skierowane przez Oferenta do realizacji zamówienia, posiadają stosowne kwalifikacje
zawodowe, uprawnienia i doświadczenia do realizacji zamówienia.
5. Posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 500 tys. zł.
6. Udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane prace, w tym na materiały użyte do ich
wykonania. Gwarancja dodatkowa, wykraczająca poza okres 3 lat, jest dodatkowo punktowanym
kryterium (ust. 6.2., Kryterium nr 5)
7. W ciągu ostatnich 5 lat nie wyrządzili Zamawiającemu lub nie narazili Zamawiającego na szkody,
rozumiane również jako niewywiązanie się lub nienależyte wywiązanie się z zawartej umowy.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
załączonych do oferty
3. Oferta
3.1. Oferenci ubiegający się o udzielenie zamówienia dostarczą ofertę wraz z następującymi załącznikami:
1. Wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej.
2. Dokumenty celem wykazania, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadają
stosowne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenia do realizacji zamówienia;
3. Kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca usługi jest ubezpieczony w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat zamówień o podobnym charakterze z podaniem wartości
realizacji, dat ich realizacji, miejsca, zakresu oraz odbiorców;
5. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym - złożone według wzoru wskazanego w Załączniku
nr 3.
3.2. Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonanie kompletnego zamówienia opisanego niniejszym
Zaproszeniem oraz dokumentację wskazaną w pkt 3.1. niniejszego Zaproszenia. Oferta powinna być
podzielona na koszty robót oraz koszty materiałów budowlanych z podziałem na poszczególne prace
będące przedmiotem Zamówienia.
3.3 Każdy Oferent przedłoży tylko jedną ofertę. W przypadku Oferenta, który przedłoży więcej niż jedną
ofertę Zamawiający odrzuci wszystkie jego oferty, o ile nie zostaną one wycofane w sposób wskazany w
pkt 5.4., przy jednoczesnym pozostawieniu Zamawiającemu jednej oferty.
3.4 Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
4. Dokumenty zamówienia
4.1. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego w sprawie wyjaśnień dotyczących dokumentów zamówienia.
Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania Oferenta, które otrzymał od Oferenta najpóźniej do
3 dni przed terminem składania ofert.
Osobą uprawnioną do udzielania informacji po stronie Zamawiającego jest: Zbigniew Gołos – Kierownik
Administracyjny CPD Warszawa. Adres mailowy: biuro@fdds.pl
Zapoznanie się z zakresem robót w obiekcie, którego dotyczy zamówienie, jest możliwe w dni powszednie,
po ustaleniu terminu ze Zbigniewem Gołosem. Pod adresem e-mail: zbigniew.golos@fdds.pl
5. Składanie ofert
5.1. Termin składania ofert
W terminie do 7 sierpnia 2025 r. (liczy się data wpływu oferty) należy złożyć ofertę w formie pisemnej na adres
Zamawiającego: Centrum Pomocy Dzieciom Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, ul. Przybyszewskiego 20/24, 01-
849 Warszawa lub elektronicznej na adres Zamawiającego: biuro@fdds.pl. Na kopercie lub w tytule
wiadomości e-maila należy umieścić napis „Roboty budowlane Winda 2025 w Centrum Pomocy Dzieciom
Warszawa”.
5.2. Termin związania ofertą
Oferent będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z
upływem terminu na składanie ofert.
5.3. Oferty złożone po terminie
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie zostaną uwzględnione i nie zostaną
zwrócone Oferentom.
5.4. Zmiana lub wycofanie ofert
Oferenci mogą zmienić lub wycofać swoje oferty za pomocą zawiadomienia złożonego w formie tożsamej ze
złożeniem oferty, przekazanego przed terminem składania ofert określonym w punkcie 5.1.
6. Ocena ofert
6.1 Sprawdzenie oferty i określenie ich zgodności z wymaganiami
Przed merytoryczną oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa Oferenta w
postępowaniu i określi, czy każda z ofert spełnia wymagane warunki formalne, w tym czy została ona
prawidłowo podpisana. W przypadku braków formalnych w złożonych ofertach, komisja zwróci się do
Oferentów o uzupełnienie braków formalnych, w wyznaczonym terminie.
6.2. Ocena ofert i dalszy przebieg postępowania
6.2.1. Dnia 8 sierpnia 2025 r. o godz. 12:00 zbierze się komisja powołana przez Zarząd Fundacji Dajemy
Dzieciom Siłę, która wybierze spośród nadesłanych ofert tę, która najlepiej odpowiada na potrzeby
Fundacji. Jednocześnie, w przypadku, jeśli nie uda się wybrać oferty odpowiadającej na potrzeby opisane
w zapytaniu, Fundacja zastrzega sobie prawo do prowadzenia dalszych negocjacji z Oferentami.
6.2.2. Komisja wybierze najkorzystniejsze oferty w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1. Kryterium nr 1 - Cena oferty C - waga 50%
2. Kryterium nr 2 - Doświadczenie Oferenta D - waga 35%
3. Kryterium nr 3 - Warunki gwarancji G - proponowana długość gwarancji ponad minimalny
wymagany okres 3 lat, gwarantowany czas przystąpienia do usunięcia usterki, inne
zaproponowane przez Oferenta) - waga 15%
Wybrane zostaną Oferty, które uzyskają najwyższą liczbę punktów i spełnią wszystkie wymogi opisane w
warunkach niezbędnych do złożenia oferty.
6.2.3. Zamawiający sporządzi protokół z oceny ofert.
6.3. Zawiadomienie o wyborze oferty i podpisanie umowy
6.3.1. Po dokonaniu ostatecznego wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferentów drogą e-mailową o
wyniku postępowania. Warunkiem powierzenia usługi jest zawarcie z Zamawiającym umowy w formie
pisemnej, przygotowanej przez Zamawiającego, zawierającej zabezpieczenia takie jak np. kary umowne
czy inne zabezpieczenia stosowane w tego rodzaju umowach, a także zobowiązanie Wykonawcy do
prowadzenia części robót (od dnia 1 września 2025 r.) na obiekcie “w ruchu”, to jest akceptacji utrudnień
z tym związanych i poczynienia przez Wykonawcę stosownych zabezpieczeń robót wykonywanych “w
ruchu”.
6.3.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia w dowolnym momencie wartości zamówienia o
wartość materiałów budowlanych i innych związanych z remontem, w przypadku ich pozyskania od
sponsorów.
6.3.3. W sytuacjach opisanych w punkcie 6.3.2. Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie za
część o jaką zmniejszono zamówienie ani inne odszkodowanie.
7. Unieważnienie
Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:
- pierwotne potrzeby Zamawiającego uległy zmianie na tyle, że zamówienie nie jest już potrzebne lub
wymagania uległy zmianie w sposób uniemożliwiający realizację zamówienia;
- w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta lub liczba ofert jest niewystarczająca do przeprowadzenia
uczciwej konkurencji;
- żadna z ofert złożonych przez Oferentów nie spełnia wymogów Zamawiającego wskazanych z
Zaproszeniu przez co Zamawiający nie dokonał wyboru oferty.
W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie zwraca Oferentom poniesionych kosztów
postępowania, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty.
8. Zastrzeżenie
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych ani ofertą w
rozumieniu kodeksu cywilnego. Oferty składane przez Oferentów są ofertami w rozumieniu kodeksu
cywilnego. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia
umowy.
Załączniki:
Załącznik nr 1: Projekt i przedmiar
Załącznik nr 2: Harmonogram poszczególnych prac
Załącznik nr 3: Wzór oświadczenia o braku powiązań
- Załącznik nr 1 - Projekt i przedmiar.7z
- Załącznik nr 2 - Harmonogram poszczególnych prac.pdf
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych dla oferentów.pdf
- Zaproszenie do składania ofert roboty budowlane_Winda 2025.pdf