Dodaj znajomego
10.06.2016
Hasła kampanii / kluczowe przekazy: „Dodaj znajomego” – nie hejtuj!
Cele: Kampania „Dodaj znajomego” powstała, aby uświadomić młodzieży negatywne skutki hejterstwa i zachęcić do przeciwstawienia się niewłaściwym zachowaniom w sieci. Kampania jest odpowiedzią na hejtowanie jako poważny, a stale bagatelizowany problem dotykający młodych ludzi w Internecie.
Adresaci: Jej przekaz adresowany jest zarówno do ofiar hejtu, jego świadków jak i samych hejterów.
Czas trwania: Motywem przewodnim kampanii „Dodaj znajomego” jest spot telewizyjny emitowany od 14 stycznia 2015 roku na kanałach Disney Channel oraz Disney XD, w wybranych stacjach ogólnoinformacyjnych, w internecie oraz w sieciach kin Helios, Cinema City i Multikino.
Media: telewizja, internet
Organizatorzy i partnerzy: Disney Polska, Partnerem akcji jest Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).