Kampanie Społeczne
PrzejdźOgólnopolska kampania Dzieciństwo bez Przemocy
Kampania „Dzieciństwo bez Przemocy” jest wyrazem sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci w Polsce i promuje rozwiązania sprzyjające dobremu dzieciństwu. Inauguracja kampanii odbędzie się 8 października 2024 roku w Sejmie RP, a jej finał nastąpi 19 listopada w Międzynarodowym Dniu Przeciwdziałania Przemocy wobec Dzieci. Tego dnia budynki i inne obiekty w całej Polsce rozświetlą się na czerwono.
PrzejdźBlisko telefonu - daleko od dziecka.
Nasze dotychczasowe kampanie medialne promujące ideę zasad ekranowych koncentrowały się na szkodliwości zbyt wczesnego i intensywnego korzystania z ekranów przez dzieci. W najnowszej kampanii „Blisko telefonu – daleko od dziecka” koncentrujemy innym aspekcie problemu – na tym jak ekrany w rękach rodziców wpływają negatywnie na relację z dzieckiem i jego rozwój.
PrzejdźNigdy nie wiadomo
Problem uwodzenia dzieci online (in. grooming) ma długą historię, a jego specyfika zmienia się wraz z dynamicznym rozwojem internetu.Już 20 lat temu, w lutym 2004 roku, Fundacja Dajemy Dzieciom uruchomiła pierwszą w Polsce kampanię społeczną poświęconą temu zjawisku pod hasłem „Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie” – „Dziecko w Sieci”.
PrzejdźPrzekaż 1,5% podatku Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
79% dzieci w Polsce doświadczyło przemocy. W Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pomagamy im znowu poczuć się bezpiecznie. Bo każde dziecko powinno mieć szczęśliwe dzieciństwo.
PrzejdźNieobojętni. Reaguj na przemoc wobec dzieci
Kampania zwraca uwagę na przemoc wobec dzieci. Reaguj zawsze, gdy wiesz lub podejrzewasz, że bezpieczeństwo dziecka jest zagrożone.
PrzejdźDopamina
Kampania jest skierowana przede wszystkim do dzieci i nastolatków, ale również do dorosłych – rodziców i nauczycieli. Dla rodziców może być impulsem do zastanowienia się, w jaki sposób dzieci i oni sami korzystają z internetu.
PrzejdźWspieraj telefon 116 111
Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111 Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę potrzebuje Twojej pomocy!
PrzejdźDomowe Zasady Ekranowe
Kampania zwraca uwagę na negatywny wpływ nadmiaru ekranów na relacje rodzinne oraz zdrowie – rozwój mózgu u najmłodszych, wzrok, czy jakość snu.
PrzejdźNie hejtuję – reaguję
Nie hejtuję – reaguję; HEJTY widzisz! HEJ, Ty pomyśl! HEJ, Ty zrób coś!
PrzejdźOffline Challenge
Podejmij wyzwanie #offlinechallenge