Nie hejtuję – reaguję
10.01.2020
Hasła kampanii / kluczowe przekazy: Nie hejtuję – reaguję; HEJTY widzisz! HEJ, Ty pomyśl! HEJ, Ty zrób coś!
Cele: kampania zwracała uwagę na rolę świadków hejtu i konieczność podejmowania działania w sytuacji zetknięcia z cyberprzemocą m.in. poprzez zgłaszanie krzywdzących treści administratorom stron czy wsparcie dla osób, które doświadczyły zachowań przemocowych w internecie.
Adresaci: odbiorcy podzieleni zostali na trzy grupy wiekowe: 7-9 lat, 10-13 lat oraz 14-17 lat
Czas trwania: 01.11-31.12.2019
Media: internet
Organizatorzy i partnerzy: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Finasowanie: projekt był dofinansowany ze środków Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
Materiały kampanii:
Hasło wymyślone przez młodzież w wieku 14-17 podczas warsztatów metodą design thinking, zilustrowane przez Zofię Lasocką, absolwentkę ASP w Warszawie
I miejsce w kategorii 1-3 – Kacper, kl. 3, Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla dzieci głuchych, Szkoła Podstawowa Nr 5 w Olecku
I miejsce w kategorii 4-6 – Malwina, kl. 6, Szkoła Podstawowa im. Wacława Nałkowskiego w Nowodworze